Laatste stage dagen…. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Aafke - WaarBenJij.nu Laatste stage dagen…. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Aafke - WaarBenJij.nu

Laatste stage dagen….

Door: Aafke

Blijf op de hoogte en volg Aafke

08 Januari 2016 | Spanje, Madrid


De tijd is voorbij gevlogen!! Ik ben alweer bezig met het afronden van mijn project want woensdag in mijn laatste stagedag. Een aantal weken geleden zag ik het echt even niet meer zitten met mijn project, een aantal tegenslagen, een aantal veranderingen die moesten worden doorgevoerd en het is gewoon een erg lastig onderwerp. Maar nu tijdens het afronden heb ik er toch echt wel een goed gevoel over en naar mijn idee is het stagebedrijf ook erg positief. We hebben niet alle resultaten kunnen behalen maar mijn project is voor het bedrijf een belangrijke opzet voor in de toekomst. Waar ik natuurlijk wel een beetje trots op ben! Alleen moeten we nog niet te hard schreeuwen natuurlijk, want het moet natuurlijk nog allemaal goedgekeurd worden zowel door het stagebedrijf als door school.
Dit alles betekent dat ik volgende week klaar ben, maar dit betekent niet dat ik al naar huis kom (sorry!). De laatste weken wil ik graag nog wat van Spanje verkennen en op de planning staan een aantal steden rondom Madrid (Toledo, Segovia, Avila en misschien nog Salamanca). Ik heb al veel verhalen gehoord en veel foto´s gezien en iedereen zegt dat wanneer je deze steden bezoekt, je het gevoel hebt dat je een aantal jaar terug in de tijd bent gereisd dus ik ben erg benieuwd.
Ook heb ik besloten om in mijn laatste weken nog een Spaans cursus te volgen aangezien dat nog niet heel erg goed gaat. Soms heb ik het idee dat ik een beetje faalangst heb als het op Spaans aankomt, want soms klap ik helemaal dicht. Daarom heb ik besloten privélessen te nemen en heb ik duidelijk aangegeven dat ik aan mijn spreekvaardigheid en luistervaardigheid wil werken.
Ik heb dus nog genoeg te doen de laatste weken en ga er optimaal van genieten. Eerlijk gezegd had ik nog wel wat langer willen blijven want de tijd is voorbij gevlogen en ik ben toch wel een beetje verliefd geworden op het stadsleven en vooral op Madrid zelf. Het komende half jaar ga ik me richten op het inhalen van bepaalde vakken en wie weet is er de kans om met het afstuderen weer naar het buitenland, maar we zullen zien in 2016!

Feliz año y hasta pronto!

  • 12 Januari 2016 - 09:55

    Dorien:

    Hoi Aafke, voor de laatste week stage wens ik je heel veel succes, je hebt het top gedaan. Geniet nog van de laatste weken in Madrid en ik hoop dat je nog veel kunt zien daar in het mooie Madrid. Ook wij gaan zeker nog een keer terug, wij vinden het ook een prachtige stad. Nog duizend maal dank voor het prachtige kerstkado ( jij zelf dus) een kerst om nooit meer tevergeten. Geniet er nog van en ik hoop dat het afscheid niet te zwaar valt. Hvj en ben super trots xxx mam

  • 12 Januari 2016 - 10:25

    Aafke :

    Dankjewel mama! Ik ga er zeker nog even van genieten de laatste weken! En graag gedaan ik vond het zelf ook een super kerst! Dikke kus! xxx

  • 16 Januari 2016 - 18:32

    Mia:


    Hoi Aafke

    Fijn om te lezen dat het dus best heel goed is gegaan en dat de tijd zo snel om is
    Nou nog effe een paar weekjes genieten en dan ben je er alweer veel plezier nog en tot gauw.

    gr mia en klaas jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Aafke

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 4943

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Stage in Madrid!

Landen bezocht: